[vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=”” anchor=”” width=”” boxed=”” h=”” bt_width=”” bt_color=”” bb_width=”” bb_color=”” bg_type=”” bg_color_row=”” bg_image_url=”” bg_repeat=”” bg_position=”” bg_size=”” bg_att=”” p_speed=”” webm=”” mp4=”” ogv=”” preview=”” overlay=”” p_top=”” p_bottom=”” m_top=”” m_bottom=”” cut_top=”” cut_top_h=”” cut_top_w=”” cut_bottom=”” cut_bottom_h=”” cut_bottom_w=”” v_center=”” full_h=”” full_offsets=”” row_fullpage=”” row_label=””][vc_column width=”1/1″][vc_column_text css_animation=”top-to-bottom” c_id=”.vc_1435861109839″]

Keynote Speaker

Regelmatig wordt ik gevraagd om een lezing te geven. Ik houd van energieke presentaties. Waarin ik het publiek ook uitdaag om mee te doen, commentaar te leveren, te lachen of hun mening te geven. Op die manier is de keynote geen inzakmoment, maar een energizer! Twee lezingen breng ik graag onder de aandacht.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=”” anchor=”” width=”” boxed=”” h=”” bt_width=”” bt_color=”” bb_width=”” bb_color=”” bg_type=”” bg_color_row=”” bg_image_url=”” bg_repeat=”” bg_position=”” bg_size=”” bg_att=”” p_speed=”” webm=”” mp4=”” ogv=”” preview=”” overlay=”” p_top=”” p_bottom=”” m_top=”” m_bottom=”” cut_top=”” cut_top_h=”” cut_top_w=”” cut_bottom=”” cut_bottom_h=”” cut_bottom_w=”” v_center=”” full_h=”” full_offsets=”” row_fullpage=”” row_label=””][vc_column width=”1/2″][vc_column_text c_id=”.vc_1435861311910″]

Storytelling: hoe krijg ik medewerkers of klanten mee in mijn verhaal?

Denkt u dat uw klanten rationele wezens zijn? Denkt u dat uw medewerkers alle voors- en tegens van uw plannen afwegen? Welnee! Mensen zijn emotionele wezens, die vaak met de onderbuik beslissen. Alleen maken we daar in de zakelijke wereld veel te weinig gebruik van. Ons brein is perfect toegerust om verhalen te onthouden, geen bulletpoints. Maar wat doen wij in de business? Precies. Ik leg uw publiek uit wat ze kunnen leren van nieuwsverhalen, sprookjes en speelfilms. Wat is een goed verhaal? En mag het weleens misgaan in je eigen verhaal? Graag! Zie mijn SlideShare presentatie over Storytelling.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text c_id=”.vc_1435861397370″][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=”” anchor=”” width=”” boxed=”” h=”” bt_width=”” bt_color=”” bb_width=”” bb_color=”” bg_type=”” bg_color_row=”” bg_image_url=”” bg_repeat=”” bg_position=”” bg_size=”” bg_att=”” p_speed=”” webm=”” mp4=”” ogv=”” preview=”” overlay=”” p_top=”” p_bottom=”” m_top=”” m_bottom=”” cut_top=”” cut_top_h=”” cut_top_w=”” cut_bottom=”” cut_bottom_h=”” cut_bottom_w=”” v_center=”” full_h=”” full_offsets=”” row_fullpage=”” row_label=””][vc_column width=”1/1″][vc_column_text c_id=”.vc_1435861495048″]

Briljant mislukken

In Frankrijk wordt in het onderwijssysteem steeds meer aandacht gegeven aan falen. Ze willen het falen uit de taboesfeer halen. En terecht! Zonder falen geen successen, zonder bitter kan het zoet niet geproefd worden. Een pleidooi over falen en innovatie, en waarom falen je op onverwachte en onontgonnen terrein kan brengen. Over innoveren door op je bek te gaan. Gelardeerd met inspirerende voorbeelden.[/vc_column_text][vc_column_text c_id=”.vc_1435861458147″ css_animation=”left-to-right”]

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]